YSM EVET.CRM Satış Sonrası

Sorun 4 : Satışlarımı arttırdım. İyi satış için iyi Pazarlama şart demiştiniz ve Pazarlama modüllerinizi DE almıştım. Pazarlama esasen süreç olarak satıştan önceki ve sonraki süreçleri tanımlar demiştiniz. Satış sonrasını almayınca eksik mi yapmış oluyorum? Satış Sonrası modülünüzün içinde neler var? Neden Satış Sonrası modüllerinizi de almalıyım?

Çözüm 4 : Evet, satış sonrası hizmetler sizin satış yaptığınız müşterilerden başka müşterilere de gerek tavsiye edilerek gerekse görerek alma şeklinde yeni müşteriler sağlayacağından ötürü bu süreci de sizin yönetmeniz gerekecektir. Yönetmek deyince de akla hemen yazılım ve insan kaynağı gelir. Yazılım burada sizin yönetme aracınızdır ve ihtiyacınıza uygun şekilde devreye alınmalıdır. YSM ekibi ve iş ortakları ile her zaman yanınızda.

Ayrıca şirketinizdeki uygulamaya göre değişmekle birlikte ya Pazarlama veya MİY departmanlarınız veyahutta Kalite departmanınız satış sonrası gelen müşteri şikayetleriyle ilgilenmeli ve bu şikayetleri altın kıymetinde ele alıp, gerekli düzeltici veya yok edici (bir daha olmasını önleyici) faaliyetleri de akabinde gerçekleştirmesi gerekir. Şikayetlerin yönetimini CRM ve CM altındaki Şikayet ve Memnuniyet Yönetimi, Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler (DÖF) ile Öneri ve İyileştirme modüllerini kullanırsınız ve dört-dörtlük fayda edebilirsiniz.

Şimdi de Satış Sonrası içindekileri tanıyalım. Satış Sonrası modülleri İÇİNDE NE VAR?

Şikayet ve Memnuniyet Yönetimi

  • Şikayet Bildirimi
  • Müşteri Şikayet Yönetimi
  • Müşteri Şikayet Analizleri
  • Memnuniyet Analizi

CRM Servis

  • Servis
  • Bakım
  • Arıza

Ürünlerimizi Denemek İçin Tıklayınız Detay Bilgi Almak İçin Tıklayınız