YSM EVET.CRM Pazarlama

Sorun 2 : Satışlarımı arttırmak istiyorum. Ama satışı arttırmak için Pazarlama (Marketing) yapmak zorunda olduğumu da biliyorum. Ne tavsiye edersiniz?

Çözüm 2 : Öncelikle YSM.Base çözümüyle altyapı modüllerine sahip olmanız gerekmektedir. Bu çözüm her YSM paketiyle birlikte sunulur. Ayrıca aşağıda detayları verilen Pazarlama modüllerini kullanmanız gerekmektedir.

Pazarlama esasen satış öncesi ve satış sonrası tüm faaliyetlerin tanımlanması ve tanımlandığı gibi icra edilmesi anlamına gelir. Çoğu kez bu yüzden gerçek satış (alış-veriş anını) öncesi ve sonrası ile karıştırırız.

Pazarlama denince önce Hedef Kitle (Segmentasyon) tanımlamasından başlanmalı, aşağıdaki tüm faaliyetler sektörünüz ve işinize uygun bir şekilde devam ettirilmelidir. “Nasıl ?” sorunuzun cevabı YSM Implementasyon ekibi ve YSM Uygulama metodolojisinin sizin işletmenizde devreye alınmasında saklıdır. Onu da görüştüğümüzde anlatalım.

Şimdi de Pazarlama içindekileri tanıyalım. Pazarlama modülleri İÇİNDE NE VAR?

Aktivite & İlişki (Sadakat) Yönetimi

  • Aktivite ( İlişki ) Yönetimi
  • Müşteri İlişki Analizi
  • Tedarikçi İlişki Analizi

Pazarlama Karması – Ürün

  • Fayda – Özellik
  • Müşteri – Ürün İlişkileri

Pazarlama – Fiyatlandırma

  • Alış Fiyatlandıma
  • Satış Fiyatlandıma

Pazarlama Karması – Tutundurma

  • Etkinlik Yönetimi
  • Duyuru Yönetimi
  • Pazarlama – MARCOM

Pazarlama Karması – Dağıtım | Pazar

  • Hedef Kitle – Segmentasyon
  • Müşteri Temas Noktaları
  • Pazarlama – Rakip
  • Pazarlama – İş Ortağı

Kampanya Yönetimi

  • Kampanya Planlama
  • Kampanya Açma
  • Kampanya Kapatma
  • Kampanya Yürütme & İzleme
  • Kampanya Yönetimi

Ürünlerimizi Denemek İçin Tıklayınız Detay Bilgi Almak İçin Tıklayınız