YSM EVET.CRM Analizler, Dashboard, Chekup, Rapor, Grafik

Sorun 6 : Sattık, satmak için yapmamız gerekenleri ve sattıktan sonra yapmamız gerekenleri de tastamam yaptık, tahsilat ve ödememizi de düzen soktuk diye düşünürken her şey tamam moduna girdik gibi. Eksiğimiz ne kaldı sizce? Başka neler yapmalıyız YSM olarak önerileriniz nelerdir?

Çözüm 6 : Evet, haklısınız, sanki her şey bitmiş gibi gözüküyor. Asıl önemli olan analiz etmek. İşin bu kısmına analitik CRM deseler de şirket olarak bu konuda biz o kadar teknik ve karmaşık olmayan, yani çok girift olmayan ama çok net ve sade, her zaman işinize yarayacak pratik listeler, raporlar, grafikler ve yönetici özetleri (dashboard) ekranlar hazırladık.

YSM Yazılım olarak bu modüllde güttüğümüz amaç; size gidişatı en güzel şekilde göstermek, verimsizlik noktalarınızı tespit ettirmekti. Hedefler ve stratejiler planlandığı gibi mi gidiyor, nerede gizli noktalar var, neler iyileştirilmeli, kısa vadede alınması gerekli önlemler ve yatırımlar nelerdir, neler yapsak hızlı satış ve nakit girişi elde edebiliriz, vb. bir çok sorunun cevabını en kısa yoldan sormanızı hatta sormadan cevabını direkt görmenizi sağlayabilmeyi siz de istemez misiniz?

Kendi vücüdunuz için yaptırdığınız chek up işlemini CRM işiniz içinde yapsanız olmaz mı?

Şimdi de Analizler içindekileri tanıyalım. CRM Analizler modülleri İÇİNDE NE VAR?

CRM Analizler

  • Müşteri & Pazar Analizleri
  • Gelir & Gider Analizleri
  • Ürün Analizleri
  • Fırsat Analizleri
  • Satış Analizleri

CRM Check Up

  • CRM Kontrol

Ürünlerimizi Denemek İçin Tıklayınız Detay Bilgi Almak İçin Tıklayınız