Hizmet CRM

hizmet_crm1YSM EVET.HizmetCRM; genelde bir ofiste hizmet veren ve müşterileri sürekli dışarıda olan her gün, yeni aday müşterilere tanışan, onlara teklifler verip, siparişlerini almaya çalışan, daha sonra işlerini teslim edip, faturalayan ve tahsil etmeye çalışan bu aşamada da çeşitli zorluklar yaşayan ve bu zorlukların tümünden kurtulmak isteyen hizmet sektöründeki firmalar için özel geliştirilmiş Müşteri İlişkileri ve Büro Yönetimi yazılımıdır.

YSM EVET. HizmetCRM yazılımımız gerek merkez ofis, gerekse saha operasyonlarını müşteri, aktivite, gelir ve gider olmak tüm satınalma, satış, finans, stok ve diğer iş süreçlerine hizmet edecek şekilde tasarlanmıştır.

YSM EVET. HizmetCRM; YSMsuite ürün ailesi içindeki Operasyonel Çözümler kategorisindeki YSM EVET.CRM yazılımının hizmet sektöründeki şirketlere özelleştirilmiş versiyonudur. Sektörden gelen talepelere göre AR-GE ve ÜR-GE faaliyetleri yürütülmektedir.

YSM EVET. HizmetCRM; sipariş aşamaları modülü ile işlerinizin adım-adım her aşamasını tanımlayıp, bunu sunduğunuz hizmet ile bu adımları (iş rotasını) eşleyerek, satışını yaptınız hizmetin satış sonraki aşamalarını da izleyerek.

Şimdi de yazılımın genel içeriğini tanıyalım. YSM EVET.HizmetCRM modülleri İÇİNDE NE VAR?

YSM.Base

  • Tüm YSM yazılımlarının alt yapısında kullanılan temel (base) modülleri içerir.

Pazarlama

  • Aktivite & İlişki (Sadakat) Yönetimi
  • Pazarlama Karması – Ürün
  • Pazarlama Karması – Fiyatlandırma
  • Pazarlama Karması – Tutundurma
  • Pazarlama Karması – Dağıtım | Pazar
  • Kampanya Yönetimi

Satış

  • Satış & Satış Gücü

Hizmet Aşama

  • Hizmet Aşama/Adım Tanımları
  • Hizmet-Aşama Eşleme
  • Sipariş-Aşama İzleme

Ön Muhasebe

  • Stok – Satınalma
  • Pratik Finans