Dijitalleşme ve Çağa Ayak Uydurma Zamanı

Proje Yönetim Süreçlerini ve İşleri Dijitalleştirme Zamanı

Proje yönetiminde engellerin aşılması, problemlerin çözümü, işlerin kontrolü ve kolayca takibi için PİR’i geliştirdik.

2010’da başladığımız PİR yazılımlarımızı; yurt içi ve yurt dışı müşterilerimiz kullanıyor. Her an güncel, sizlerinde desteğiyle PİR hem kendisini hem de kullanılan şirketi de sürekli geliştiriyor.

2018’de YSM YAZILIM firmasından ayrılarak, yatırımcı tabiriyle PİR yazılımları spin-off yapılarak PİR YAZILIM A.Ş. ismiyle ayrı bir şirket olarak müşterilerine sunuluyor.

PİR YAZILIMI “proje bazlı iş yapan firmalar” içindir diyerek; yurt içi ve yurt dışındaki proje bazlı iş yapan sektörleri odağına aldı.

PİR hangi sektörlere hitap eder?

1. Şantiyeciler İnşaat, Elektrik, Mekanik, …….
2. İmalatçılar Proje bazlı üretim/montaj yapan atölyeler, fabrikalar, şirketler
3. Projeciler Proje bazlı iş yapan hibe, eğitim, danışmanlık ofisleri, mimarlık ve mühendislik büroları, ajanslar,… (hizmet sektörü)

PİR Yazılımıyla Sürekli Online ve Her Daim Güncel Yazılım Kullanma Keyfi

PİR kullanıcıları ister Yıllık Lisanslama ile isterse Daimi Lisanslama modeliyle almış olsun, her zaman en son ve en güncel versiyonu kullanıyorlar.

%100 online çalışması sebebiyle kurulum gerektirmiyor. PİR yazılımı ile Bakım-Destek-Kurulum ihtiyacı, yedek alma, virüs bulaşma, donanım ve lisans yatırımı, özel teknik personel bulundurma vb. bir çok maliyetten kurtuluyorsunuz.

Düşük maliyetlerle iş süreçlerinizi ve tüm projelerinizi online ve büyük bir keyifle yönetebiliyorsunuz.

iş süreçlerinizi dijitalleştirdik

Endüstri/Proje 4.0: PİR Yazılımı ile eski alışkanlıklardan kurtularak Dijitalleşme

1991’den beri edindiğimiz tecrübeyi teknoloji ile harmanlayarak PİR’i “İşin Pir’i” haline getirdik.

PİR müşterilerine çok değer veriyor, onlarına isteklerine paralel olarak geliştiriliyor.

Defter’de, Excel’de, Ticari/ERP programlarında, kafanızda yürüttüğünüz tüm iş süreçlerini, KOBİ’lerin, mimar ve mühendislerin, alaylı ve mektepli müteahhitlerin, proje ofisi sahiplerinin, proje bazlı imalat yapan işletmelerin, hizmet ve üretim sektörlerinin tüm iş süreçlerini detaylı bir şekilde analiz ettik ve yazılımımızı bu analize dayanarak tasarladık ve bu tasarımı en güncel bulut yazılım teknolojileri kullanarak inşa ettik.

PİR ile Dijitalleşme Adımları

  1. PİR İş Süreçlerinizi Dijitalleştirir: Sektörel bilgi ve deneyimleri teknoloji ile cep telefonunuza bile sığdırdık. İş ve Veri akışlarını modelledik. Dijitalleştirerek erişilebilirliğini kolaylaştırdık, pratikleştirerek “değeri” öne çıkardık. Varlıklarınızın “var ve daimi olmasına” katkı sunduk. Süreç verimliliğini ve karlılığı önemsedik.
  2. PİR Alışkanlıklarınızı Dijitalleştirir: Üst yönetimin, merkez ve proje çalışanlarının alışkanlıklarını, sisteme/dijitale taşır ve kayıt alına alarak, “raporlar, özetler ve yönlendirir” hale getirdik.

pir dijital süreç akışı

PİR’de başlangıçta çekilen zorluklar ve faydalar:

Her şey güzel de, PİR bir “sihirli değnek mi” ki her şey hemen yoluna girsin.

Elbetteki HAYIR.

Hiç başarı ve zirve zahmetsiz ulaşılamaz. Çaba, gayret, alın teri ve akıl teri gerektirir.
Zaman gerektirir, para gerektirir, sabır gerektirir, beklemek gerektirir, sürekli tekrar gerektirir.
PİR ve iş ortakları bu süreçte tecrübesi, geçmiş birikimi, bir çok şirketteki sektörel deneyimleri, başarı ve başarısızlık örnekleriyle sizleri yönlendirir ve her daim yanınızdadır.

GiversGain prensibi ile yani “Veren el üstündür” düsturuyla müşteriyle bilgisini, tecrübesini, rehberlik ve danışmanlığını paylaşmaktan, müşterisinden yana hakkaniyet içerisinde sunmaktan çekinmez ve bundan büyük keyif alır.

Kısaca PİR ciddiyet ve özen ister. 4 adımda faydaları ve aşmanızı kolaylaştırdığı zorlukları özetleyelim:

  1. TANIMLAMA PROBLEMİ: Tanımlı olmayan süreçler, işler, kayıtlar sisteme yüklenir. Bu adım “çok az” uğraştırır.
  2. BÜTÇE ve RAPORLAMA SİSTEMİ KURMA PROBLEMİ: Bütçe (Gelir-Gider, Planlanan-Gerçekleşen) sisteminiz oturur. Bütçe kodlama ve raporlama, kıyaslama alt yapısı kurulur. İstendiği anda erişim sağlanır. İyi-Kötü yapıyoruz dediğiniz bütçeniz işletmenizin gerçeğine/genetiğine uygun hale getirilir. Zamanla da mükemmelleşir.
  3. PERSONELLE YAŞANABİLECEK GEÇİŞ PROBLEMLERİ:
    A. SAHA PERSONELİ: Personeliniz özellikle de sahadakiler büyük çoğunlukla başlangıçta PİR’i istemeyebilir. PİR’i kullanmamak için özellikle direnebilirler ve siz de pes edebilirsiniz.
    B. MERKEZ PERSONELİ: Merkez personeliniz eski düzen (yazılım, defter, Excel, yazmadan telefonla iş görme alışkanlıkları) daha iyiydi diyebilirler ve başlangıçta PİR’i kullanmamak için özellikle direnebilirler ve siz de pes edebilirsiniz.
  4. MUTLU SON, KAZANIMLAR:
    Eğer personelle geçiş sürecinde yaşanacak problemleri aşamazsanız MUTSUZ SON olur.
    Pes ederseniz sonuçta “eski tas eksi hamam” olur ve sonuçta zararını yine siz çekersiniz.
    Pes etmezseniz de MUTLU SON olur. En sonunda mutlu ve kazançlı olursunuz.
    Kafanızdaki bir türlü oturtamadığınız bir kurumsal yapıya kavuşursunuz.

Yılmak yok. Şirket sizin, üzülecek de sevinecek de sizsiniz.
İşi büyüyecek olan da batacak olan da sizsiniz.

Başarmak ve Büyümek sizin de hakkınız!
PİR ile işlerinizi 7/24 online yönetmenin keyfini çıkarma zamanı!

http://pir.ysm.com.tr/fiyatlar adresinde Yıllık Lisanslama (SaaS) ve Daimi Lisanslama iş modellerimizi ve sunduğumuz fiyatlarımızı görebilirsiniz. KOÜ Teknopark firması olarak KDV muafiyetiyle %18 daha uygun fiyatla, düşük maliyetli yazılım kullanma fırsatı sunuyor.

DEMO ve Bilgilendirme e-maili için : www.ysm.com.tr/order adresinden sizin veya tavsiye edebileceğiniz dostlarınızın başvurularını bekliyoruz.

Saygılarımızla,
PİR YAZILIM

Paylaş