CRM Pazarlama / Satış

CRM Pazarlama / Satış

YSM Yazılım CRM çözümünün temelinde CRM Pazarlama ve CRM Satış paketleri yatmaktadır. Satışlarınızı arttırmak istiyorsunuz. İyi satış için iyi Pazarlama şarttır. Bu sebeple Pazarlama ve Satış süreçlerinizi çok iyi yönetmelisiniz. Bunun için de YSM çözümlerinden CRM çözümünü kullanmalısınız.

Satış genelde takipsizlikten kaçar, harcanan eforun iyi yönetilememesinden verimsizlik oluşur. Her iki problem de satışçının kabiliyeti veya sektörün/piyasanın o anki durumundan bağımsız olarak oluşabilir. YSM olarak Satış modülümüz Pazarlama modülümüz ile birlikte kullanılırsa, satışlarınızdaki artışa siz de şaşıracaksınız. Nasıl derseniz? Eğer yazılımımızı satınalmadan da size sunduğu faydaları ve takip sistemini ben uyguluyorum diyorsanız zaten almanıza gerek yok. Uygulayamıyorsanız “Nasıl?” sorunuzun cevabı YSM İmplementasyon Ekibi ve YSM Uygulama metodolojisinin sizin işletmenizde devreye alınmasında saklıdır. Onu da bizimle veya size en yakın bayimizle görüştüğünüzde anlatalım.

Satış modülleri içinde neler var? Neler yapabiliyoruz?

Müşteri Yönetimi (Aday, Çalıştığımız ve Terkeden), Fırsat Öncesi, Satış Fırsatı, Satış Teklifi, Satış Siparişi, tek tıkla Fırsat-Teklif-Sipariş dönüşümleri, Satış Aktiviteleri (Randevu, Ziyaret, Görüşme, vb. kayıtlarla satışın Kurumsal Hafızası), Müşteriler Hangi Ürünlerle İlgileniyor, en çok Kimden ve hangi Üründen kazanıyoruz, Satış ve Satışçı Raporları, Satış Sözleşmeleri ve Satış Sihirbazı gibi modül ve fonksiyonlar cep telefonunuzdan, tabletinizden ve bilgisayarınızdan çok rahatlıkla kullanılabiliyor.

Pazarlama modülleri içinde neler var? Neler yapabiliyoruz?

Pazarlama esasen satış öncesi ve satış sonrası tüm faaliyetlerin tanımlanması ve tanımlandığı gibi icra edilmesi anlamına gelir. Çoğu kez bu yüzden gerçek satış (alış-veriş anını) öncesi ve sonrası ile karıştırırız. Pazarlama denince önce Hedef Kitle (Segmentasyon) tanımlamasından başlanmalı, aşağıdaki tüm faaliyetler sektörünüz ve işinize uygun bir şekilde devam ettirilmelidir. “Nasıl?” sorunuzun cevabı YSM İmplementasyon Ekibi ve YSM Uygulama metodolojisinin sizin işletmenizde devreye alınmasında saklıdır. Onu da bizimle veya size en yakın bayimizle görüştüğünüzde anlatalım.

Satış modülleri içinde neler var? Neler yapabiliyoruz?

Pazarlama – Ürün, Pazarlama – Fiyatlandırma, Pazarlama Dağıtım-Piyasa, Pazarlama – Tutundurma, İletişim Bankası, İş Ortağı Tanımlama, Rakip Firma Tanımla, Pazarlama Segmentasyon, Temas Noktası Tanımlama, Etkinlik Tanımlama ve Analizleri, Ürün Özellikleri, Ürün Faydaları, Sloganları gibi modül ve fonksiyonlar cep telefonunuzdan, tabletinizden ve bilgisayarınızdan çok rahatlıkla kullanılabiliyor.

Finans da tıpkı pazarlama ve satış gibi yönetilmeye ihtiyaç duyar. Yani sizin başarılı bir yönetim sergilemenizi bekler. Biz YSM olarak Fi = f (M,O) formülünü referans alırız. Finans (Fİ); üretilen ürün/hizmetin (O), pazarlama/satış (M) şeklinde müşteriye sunumuyla elde edilir.

CRM çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak üzere;

Size düşen nedir derseniz, YSM’nin modüler çözümlerini internet olan her yerden, her zaman ve elinizdeki internet bağlantılı cihazdan sadece kullanmak. Kullanmanız dışında; sizden başka hiçbir şey istemiyoruz. Deneyin yeter!