Blog

2 Ağustos 2010

Genel Müdürümüz Sedat Yazıcı’nın Odavizyon Ağustos sayısı röportajı

31.08.2010 tarihli Genel Müdürümüz Sedat Yazıcı’nın Odavizyon Ağustos sayısı röportajı Şu anda üretim ve kapasite artıyor. Ekonomide güven var. Zaten ekonominin her ne kadar iktisadi dataları, formülleri olsa da ekonominin […]
11 Temmuz 2010

KRAL KOBİ sloganı

KRAL KOBİ Bu yazımda son dönemde yıldızı parlayan ve herkesin gündeminde olan KOBİ sözcüğünün ne ifade ettiğini ve kimlerin KOBİ kapsamına girdiğini ele almak istedim. Devlet desteklerinden yararlanmak isteyen ve […]
7 Temmuz 2010

YSM Yazılım büyüyor

YSM Yazılım büyüyor… 1996 yılından itibaren bilişim sektöründe faaliyet göstermekteyiz. İş hayatımıza değer katan çözümleri KOÜ Teknopark’ta Ar-Ge projesi olarak geliştirmekte ve bu çözümleri esnek, özelleştirilebilir ve makul bir maliyet […]
22 Haziran 2010

Kobilerde iletişim yönetimi

Kobilerde İletişim Yönetimi İnternet’in her alanda iş dünyasına entegrasyonu ile iş yapış şekilleri hızla değişmiştir. Bugün internet sayesinde bilgiye erişim ve bilginin paylaşımı basitleşerek, tek taraflı bir iletişim yerine etkileşimli […]
21 Haziran 2010

Anfora Su’dan YSM Yazılım’a Teşekkür Mektubu

 EasySELL Network Marketing, son zamanlarda kullanımı hızla yaygınlaşan “Network Marketing” pazarlama sisteminin, internet sitesi üzerinden, müşteri,dağıtıcı ve tüm alt rollerin üye ve satışlarını yönetmesini sağlayan, satışları, puanları, primleri ve […]
18 Haziran 2010

Artık ANLA 3! Stratejik Yönetim? Nasıl Kullanmalıyız?

Sayın PATRON Artık ANLA 3 ! Stratejik Yönetim ne demektir? Nasıl Kullanmalıyız?   Merhabalar,   Yine bir başka makalemizle size ukalalık (eski dilde akıllılık) etmeye çalışarak hem kendi söküğümüzü dikerken nelere […]
15 Haziran 2010

Sayın Patron, ARTIK ANLA 2!

Sayın Patron, ARTIK ANLA 2 !   Merhaba, “Sayın Patron, ARTIK ANLA” isimli ilk yazımızın devamını yazmak gelen talepler neticesinde artık farz oldu. Bu yazıyı yazan da kendi grubundaki marka […]
8 Haziran 2010

Neden KİK?

Neden Kurumsal Kimlik? Günümüzde pek çok kurum benzer mal ve hizmetleri üretmektedir. Böyle durumlarda kurumlar, tüketici tarafından tercih edilmek amacıyla birtakım görsel unsurlar, kurumsal tasarım, kurumsal iletişim, kurumsal imaj, kurumsal […]