Blog

25 Mayıs 2011

KOBİ’ ler için CRM ne kadar gerekli?

Başlıktaki soruya verilecek cevap, “Küçük ve Orta Boy İşletmeler” kelimelerinin baş harflerinden ve “Müşteri İlişkileri Yönetimi” kelimelerinin İngilizce karşılıklarının baş harflerinden oluşan bu iki kavramdan ne anladığımız ile doğrudan ilişkili. […]
25 Mayıs 2011

EVET İK modüllerinin lansmanı Domif 2011 de yapıldı

EVET İK modüllerinin lansmanı Domif11 de yapıldı İnsan Kaynakları ve İstihdam Fuarı 5-6-7 Mayıs 2011 tarihinde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Uluslararası Fuar Alanında yapıldı. Nitelikli gençlere işgücü piyasası ile ilgili bilgileri […]
23 Mayıs 2011

YSM Yazılım Bilgilendiriyor

YSM Yazılım, Kurumsal müşterilerine hizmet veren bir ÇÖZÜM şirketidir. Bu çözümler Yazılım, Eğitim. Danışmanlık, Tasarım, Yerinde Uygulama, Periyodik Paporlama faaliyetlerini içermektedir. Yeni Türk Ticari Kanunu, kısa adıyla TTK neler getiriyor […]
23 Mayıs 2011

Şirketlerin CRM’ e hazırlanması

Şirketlere CRM uygulamasının nasıl ve kimler, yani hangi birimler tarafından hazırlanacağı, uygulayacağı ve kullanılacağı konusunda CRM’in tanımında olduğu gibi kavram kargaşası var ise de, bugünün organizasyon yapısı içerisinde, birimlerin görev ve […]
23 Mayıs 2011

CRM niçin önemli?

CRM (Customer Relationship Management) “Müşteri İlişkileri Yönetimi” anlamına gelmektedir. Bu konudaki konuşulan ve yazılan şeylerin çokluğu nedeniyle birçok kişi gibi sizin de özellikle karşılaştığınız farklı tanımlardan dolayı, kafanızın karışmış olabileceği […]
29 Nisan 2011

CRM’in size Sizin EVET CRM’e İhtiyacınız Var

Hepimiz CRM’in yani Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımlarının yönetim anlamında kurumlara sağladığı avantajları az, çok biliyoruz. Bunlardan bazıları: §       Satışları daha iyi takip etmek §       Müşeri ilişkilerini daha kuvvetli hale getirmek […]
29 Mart 2011

Mükemmellik Modeli 1.Kriter: Liderlik

Merhabalar,   EFQM : European Foundation of Quality Management. Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı olarak ismini çevirebileceğimiz kurumun Türkiyede Lisanslı temsilcisi KALDER (Kalite Derneği) dir. EFQM Türkiye olarak da söylemekte behis […]
19 Mart 2011

Yönetim Şekli : Karınca ile Aslan

Küçük bir Karınca, her sabah erkenden işine gelir ve neşe içinde çalışmaya başlardı. Çok çalışır çok üretir ve bunları keyif içinde yapardı. Patronu Aslan, Karınca’nın başında yöneticisi olmadan kendiliğinden bu […]